عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



900000 تومان


تاریخ : جمعه 30 خرداد 1393
بازدید : 4239
نویسنده : یه بنده خدا
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1393
بازدید : 4100
نویسنده : یه بنده خدا
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393
بازدید : 4374
نویسنده : یه بنده خدا

 

رو در رو کردن خانواده عراقی با چند داعشی در محل جنایتشان. ضجه های پسر، همسر و مادر: چرا پدرم را کشتید؟ به چه جرمی؟ به چه گناهی؟ او سرپرست چهار خانواده بود... لعنت خدا بر داعش، لعنت خدا بر ظالمین، لعنت خدا بر دشمنان اسلام، لعنت خدا بر داعشی ها.


:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: برچسب‌ها: فریادهای پسر عراقی به داعش: چرا پدرم را کشتید ؟ , داعش , کشتن , تروریست , ناله های پسر ,
تاریخ : دو شنبه 26 خرداد 1393
بازدید : 17447
نویسنده : یه بنده خدا


جنایت جدید داعش در تجاوز به ۴ دختر کرد و برادران انها

مقامات اقلیم کردستان عراق از حملات جدید نیروهای گروه داعش به کردستان عراق خبر داده اند.
بنا به گزارش های مستند مقامات و منابع اقلیم جنوب کردستان عراق گروه مسلح موسوم به داعش با توسل به زور به ۴ دختر کرد تجاوز می‌کنند و پس از تیرباران ۴ جوان پسر کرد دیگر همراه این ۴ دختر، دختران را آزاد می‌کنند.

این جنایت در حالی اتفاق افتاده که اخیرا نیز نیروهای دیگری از تروریستهای موسوم به بوکو حرام در آفریقا اقدام به ربودن و فروش دختران کرده اند.

روز پنج‌شنبه گذشته نیز در روستای «عوینات» از توابع شهرستان «ربیعیه» در منطقه شنگال جنوب کردستان (عراق) نیروهای افراطی وابسته به داعش،به مناطق کشاورزی کردهای موسوم به ایزدی حمله کردند و ۴ پسر و ۴ دختر را ربودند.

بنا به گزارش منابع و مقامات اقلیم جنوب کردستان عراق در شنگال, گروه داعش با توسل به زور به آن ۴ دختر تجاوز می‌کنند و پس از گلوله‌باران هر ۴ جوان پسر، آن دختران را آزاد می‌کنند.

روستائیان موسوم به کرد ایزدی در مزارع خود مشغول کار بوده‌اند و هر یک از پسران جوان برادر یکی از دخترها بوده‌اند که از سوی گروه تبهکار داعش در مزرعه آنها ربوده و پس از تجاوز جنسی به دختران، برادران آنها را تیرباران کرده و کشته اند.

کردهای ایزدی در مناطقی مابین کردستان عراق و مناطق عرب سنی زندگی می کنند.

لازم به ذکر است که این مناطق زیر نظر حکومت اقلیم کردستان عراق نیست.

داعش ادامه دهنده راه گروههای تروریست افریقا هستند و راه آنها را در کردستان عراق ادمه می دهد.
در مراسمی گسترده با حضور آحاد مردم و خانواده های این دختران و پسران جوان، پیکر آن ۴ جوان پسر که توسط داعش تیرباران شده بودند، در گورستان لالش به خاک سپرده شدند.


:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: جنایت جدید داعش در تجاوز به ۴ دختر کرد و برادران انها , تجاوز , جنایت , سکس , داعش , وهابی , بهاییت ,
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 4705
نویسنده : یه بنده خدا

برای مردم عراق دعا کنید + فیلم کشته شدن مردم توسط تروریست ها تروریت های داعش به موصل یکی از شهر های پرجمعیت عراق حمله کردند و مردم بی گناه این شهر را می کشند. حزب الله لبنان وارد کشور عراق شد. با نهایت شرمندگی مجبور به انتشار این فیلم شده ام حتما ببینید.



:: موضوعات مرتبط: بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: برای مردم عراق دعا کنید , کشتن مردم عراق توسط تروریست ها , کشتن مردم , عراق توسط ت ,
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 4060
نویسنده : یه بنده خدا

 

نیمه شعبان مبارک . نیمه شعبان یکی از بزرگترین جشن های مسلمانان اعم از شیعه و سنی می باشد که همزمان با ولادت امام دوازدهم شیعیان , امام زمان است . نیمه شعبان در کشورهای مختلف نامی متفاوت دارد که می توان به شب دعا , لیلة منتصف , شب رهایی , برات کاندیلی و شب برات اشاره کرد . سال تولد امام زمان 255 یا 256 هجری روایت شده است . علت این اختلاف منشا در رسم الخط قدیمی دارد (بیشتر…)



:: برچسب‌ها: نیمه شعبان بر همه ی مسلمانان مبارک باد , نیمه شعبان , بر همه ی , مسلمانان مبارک , باد ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 3741
نویسنده : یه بنده خدا

مهم‌ترین فلسفه‌ای كه برای تحقّق قیام مهدی برشمرده‌اند، تحقّق عدالت فراگیر و گسترده است. با توجّه به این‌كه یكی از علل ضرورت معاد نیز همین ضرورت تحقّق كامل است و با توجّه به این‌كه دنیا فقط دارگذر، و اصل و مقصد نهایی، آخرت است، دیگر تحقّق عدالت فراگیر در دنیا چه ضرورتی دارد و چرا باید در این دنیا انتظارِ عدالت داشته باشیم؟



:: موضوعات مرتبط: مطهری , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مهدویت در اندیشه شهید مطهری , اندیشه , مهدویت , قیام مهدی , فلسفه‌ , آپارات , عدالت , ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 4268
نویسنده : یه بنده خدا

در پشت کوفه قبری هست که هیچ صاحب مرضی به آن پناه نمی برد؛ جز اینکه خداوند او را شفا می دهد.»
معجزات و کرامات باهره ای که در «حرم مولای متّقیان (علیه السلام)» مشاهده گردیده، بیرون از شمار است، فقط اشاره می کنیم که ابن بطوطه در این باره می نویسد:
از این روضه کرامت ها ظاهر می شود که منشاء عقیده ی مردم بر اینکه قبر علی (علیه السلام) آنجاست، همان کرامت ها می باشد، در شب بیست و هفت ماه رجب که آن را «لیله المحیا» می نامند



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , ظهور , ,
:: برچسب‌ها: کوفه , شهری آخرالزمانی (۱) , آخرالزمان , معارف , ظهور , کوفه , پناه , کرامت ها , قبر علی (علیه السلام) ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 5966
نویسنده : یه بنده خدا

 

پس از ظهور اسلام در ایران، جریان های فکری و مذهبی بسیاری در این کشور شکل گرفت که جریان متصوفه و تصوف از مهم ترین آن ها محسوب می شود و تا امروز با فراز و فرودهای بسیار، ادامه پیدا کرده است. یکی از مؤثرترین طریقت های تصوف در ایران و امروزه در جهان، طریقت نقشبندیه است که تأثیر فراوانی در تاریخ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران به ویژه در عصر تیموری داشته است؛ از این رو تحقیق درباره‌ی این فرقه بر پژوهشگران علوم تاریخی و اجتماعی لازم است.



:: موضوعات مرتبط: ظهور , مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: عالمل , عامل , عوامل , تربیت , سبک زندگی , سازنده , بررسی چگونگی شکل گیری تصوف در ایران , صف , نص , جریان های فکری و مذهبی , متصوفه , فرقه‌های انحرافی و شبه‌عرفان‌های جدید ,
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
بازدید : 4378
نویسنده : یه بنده خدا

 

بكارگيري تنبيه در تربيت بسيار حساس و دشوار است و اين امكان وجود دارد كه بر اثر بي توجهي به چارچوب هاي آن نه تنها اثر تربيتي در پي نداشته باشد بلكه به عاملي مهار گسيخته در جهت پديدآوري واكنش هاي منفي تبديل شود.



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: عالمل , عامل , عوامل , تربیت , سبک زندگی , سازنده , دو عامل ارزنده در تربيتی سازنده (2) ,
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 4037
نویسنده : یه بنده خدا

مداحی سید جواد ذاکر برای امام الزمان (ع) در دیوانگان حسین(ع) کاشان

 

دانلود فايل



:: موضوعات مرتبط: مرحوم سیدجوادذاکرطباطبایی , ,
:: برچسب‌ها: سیدجوادذاکر-مناجات با امام الزمان (عج) , سیدجوادذاکر , - , مناجات , با , امام الزمان (عج) ,
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 4310
نویسنده : یه بنده خدا
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 4494
نویسنده : یه بنده خدا

 

يكي از شيوه هاي تربيتي - تبليغي، سود جستن از تشويق و تنبيه است.تشويق وسيله اي براي ايجاد شوق، انگيزه و رغبت براي انجام كارهاي نيك و ايجاد عادت هاي پسنديده مي باشد و تنبيه، عاملي براي جلوگيري از پيدايش خصلت هاي ناپسند يا انجام كارهاي زشت و ترك عادت هاي نكوهيده به شمار مي رود.



:: موضوعات مرتبط: معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , دو عامل ارزنده , در , تربيتي , سازنده (1) , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , دو عامل ارزنده در تربيتي سازنده (1) , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 5145
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


عیسی مسیح از سیبری می‌آید!!! فرقه‌ای که ادعا می‌کند این موضوع را و برای تبلیغ بیشتر چنین جملاتی را بیان مینماید؛ “آیا شما برای آمدن خداوند انتظار می‌کشید؟ آیا شما به آن فکر می‌کنید؟ برای دیدار با مظهر جدید خدا بر روی زمین، به منطقه Tiberkul روستای Petropavlovka در روسیه، سفر کنید. در آنجا مسیح حقیقی را خواهید یافت.”



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , فراماسونری , شیطان پرستی , مهدویت , معارف , بهاییت و وهابیت , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , فرقه ویساریون Vissarion , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 4766
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


«تفکر» یکی از مقدس‌ترین استعداهای بشری است که خداوند آن را در وجود انسان نهفته است و از لوازم پرورش چنین استعدادی وجود «آزادی» است. تفکر قوه‌ای است که ناشی از برخورداری انسان از «عقل» می‌باشد و اساساً وجه ممیزه‌ی انسان از سایر موجودات ناشی از همین ویژگی است. انسان با همین استعداد است که از جهل خروج یافته و ره به عرصه‌ی علم و آگاهی می‌برد. بر همین اساس هر مکتبی که به ایدئولوژی خودش ایمان و اعتماد داشته باشد ناچار می‌بایست طرفدار «آزادی اندیشه و تفکر» باشد. طبیعتاً در مقابل، هر مکتبی که ایمان و اعتمادی به خود ندارد، از گسترش آزادی جلوگیری خواهد کرد. از همین رو اسلام جایگاه ویژه‌ای برای تفکر قائل شده و آن را از واجبات و یکی از عبادات قرار داده است. در همین راستا روایات زیادی در باب اهمیت تفکر از منظر اسلام وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: معارف , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , جایگاه «تفکر» در مردم‌سالاری دینی , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 4960
نویسنده : یه بنده خدا

 1

مستند جذاب و دیدنی ئر مسیر انقراض نگاهی به توطئه غرب در کاهش جمعیت ایران در سال های گذشته دارند همچنین در این مستند که از اساتید بزرگ و بنام کشور در زمینه جمعیت شناسی  استفاده شده است آینده ای بسیار واضح را با این سیر جمعیت برای شما نمایان می سازد . موعود دانلود و تبلیغ این مستند دردناک را به همه موعودیان عزیز پیشنهاد می کند

 

 



:: موضوعات مرتبط: مستند , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , مستند , در مسیر انقراض , مستند جذاب و دیدنی ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 4504
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


این نوشتار شخصیت "زرین تاج قزوینی" یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را مورد بررسی قرار می دهد.
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود.



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , اولین زنی , که در ایران , بی حجاب , شد، , چه کسی بود , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
بازدید : 3981
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


هر دوره‌ ای از زندگی بشر بر روی زمین حوادث و تحولات خاص خود را داشته است که هر کدام از جهاتی اهمیت دارند. با این حال، سده بیستم میلادی، به‌ ویژه از آن جهت که هنوز هم بر چگونگی حیات سیاسی و اجتماعی ما تاثیرات خود را حفظ کرده است از اهمیت بیشتری برخوردار است



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , چگونه همجنس‌ بازان امریکایی ایدز را به دنیا عرضه کردند؟ , چگونه , همجنس‌ بازان , امریکایی , ایدز , را به , دنیا عرضه , کردند؟ , در ,
تاریخ : سه شنبه 13 خرداد 1393
بازدید : 3635
نویسنده : یه بنده خدا

 پنجم شعبان سالروز ولادت امام زین العابدین علی بن الحسین بر همه شیعیان و مسلمانان مبارک.
♥•٠·
بار خدایا اگر پشیمانی به سوی تو توبه است پس من پشیمان ترین پشیمان هایم،
و اگر بجا نیاوردن گناه تو، توبه و بازگشت (به سوی تو) است پس من نخستین توبه كنندگانم،
و اگر درخواست آمرزش، سبب ریختن گناهان است پس من به درگاه تو از درخواست كنندگان آمرزشم.

صحیفه سجادیه

 



:: موضوعات مرتبط: معارف , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: پنجم شعبان , سالروز ولادت امام زین العابدین علی بن الحسین , بر همه شیعیان , و مسلمانان , مبارک , ,
تاریخ : شنبه 10 خرداد 1393
بازدید : 3890
نویسنده : یه بنده خدا

 فیلم مستند دروازه بانان جهنم / اعترافات و جنایات جاسوسان رژیم صهیونیستی در شاباک (شین‌بت) / زیرنویس فارسی / The Gatekeepers Documentary / لینک مستقیم دانلود

فیلم مستند دروازه بانان (جهنم) در تلاش است تا به وسیله‌ مصاحبه با چندین تن از فرماندهان سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شاباک (شین‌بت)، به نوعی فلسفه‌ وجودی، نحوه‌ی کار و ماحصل اقدامات آنان را بررسی کند. این مستند ۹۰ دقیقه‌ای کاری مشترک از شبکه‌ی تلویزیونی ARTE و IBA رژیم اشغال‌گر قدس است. آنچه که در این مستند بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند، اعتراف‌های همراه با پرده‌پوشی‌ای است که بیننده‌ فیلم را متحیر می‌کند و دست آخر، سخن امام راحل (ره) را از زبان فرماندهان بزرگ ارتش رژیم اشغال‌گر می‌شنویم و آن این است که اسرائیل نابود خواهد شد.

فیلم مستند دروازه بانان جهنم / اعترافات و جنایات جاسوسان رژیم صهیونیستی در شاباک (شین‌بت) / زیرنویس فارسی / The Gatekeepers Documentary

فیلم مستند دروازه بانان جهنم / اعترافات و جنایات جاسوسان رژیم صهیونیستی در شاباک (شین‌بت) / زیرنویس فارسی / The Gatekeepers Documentary

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم کل : ۸۰۰ مگابایت

کیفیت : BRRip (عالی)

سال تولید :۲۰۱۲

کاری از :  شبکه‌ی تلویزیونی ARTE و IBA رژیم صهیونیستی

زبان : انگلیسی، عبری

زیرنویس : فارسی

 


:: موضوعات مرتبط: مستند , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , فیلم مستند دروازه بانان / اعترافات و جنایات جاسوسان رژیم صهیونیستی در شاباک / زیرنویس فارسی / The Gatekeepers Documentary / لینک مستقیم دانلود , فیلم مستند , دروازه بانان / , اعترافات , و , جنایات جاسوسان , رژیم صهیونیستی , در شاباک , / زیرنویس فارسی , / The Gatekeepers , Documentary / , لینک مستقیم دانلود , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 5903
نویسنده : یه بنده خدا

 يکي از بيماري هاي شناخته شده در انسان ها، بيماري « ريکتز (نرمي استخوان) : Rickets » (فرم کودکي) يا « استئومالاسي : Osteomalacia » (فرم بزرگسالي) مي باشد(124) که عمدتاً و به صورت شايع، در اثر کمبود ويتامين D پديد مي آيد(124)، اما علل نادر ديگري هم دارد. اين بيماري، عوارض متابوليک و اسکلتي متعددي دارد که باعث نرمي استخوان ها، انحناي استخوان هاي تحمل کننده ي وزن، بد شکلي استخوان هاي مچ دست،



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه!!! - 5 (بخش 5) , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 2366
نویسنده : یه بنده خدا

 
موضوع 'وکیل وکیلان' ویژگی‌ها و ضرورت وجود امام عصر(ع)، مشخصات عصر ظهور و برکات وجود حضرت است که با مروری تاریخی از زمان ازدواج امام عسکری(ع) به تبیین اوضاع سیاسی اجتماعی آن دوره می پردازد.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , معارف , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , آثار و برکات وجود امام عصر(ع) , , در " , وکیل وکیلان , " , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 4103
نویسنده : یه بنده خدا

یکی از جدی ترین خطراتی که جامعه ایران اسلامی مخصوصا شیعه خانه امام زمان علیه السلام را تهدید می کند میل جمعیت ایران اسلامی به رشد منفی و به اصطلاح روند انقراض است در گفت و گویی که با آیت الله عباس کعبی (عضو مجلس خبرگان رهبری ) آماده شده است. ایشان در مورد این موضوع و تاثیراتی که در آینده نزدیک گریبان کشورمان را خواهد گرفت، گفت و گو می کنند...

 



:: موضوعات مرتبط: مستند , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , مستند , دانلود مستند , تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه , تغییرات جمعیتی , و , نقش , آن در , تحولات , مختلف جامعه , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 4570
نویسنده : یه بنده خدا

شخصيت درخشان و بزرگوار امام حسين عليه‌السّلام دو وجهه دارد: يك وجهه، همان وجهه‌ى جهاد و شهادت و توفانى است كه در تاريخ به راه انداخته و همچنان هم اين توفان با همه‌ى بركاتى كه دارد، برپا خواهد بود؛ كه شما با آن آشنا هستيد. يك بعد ديگر، بعد معنوى و عرفانى است كه بخصوص در دعاى عرفه به شكل عجيبى نمايان است. ما مثل دعاى عرفه كمتر دعايى را داريم كه سوز و گداز و نظم عجيب و توسّل به ذيل عنايت حضرت حق متعال بر فانى ديدن خود در مقابل ذات مقدّس ربوبى در آن باشد؛ دعاى خيلى عجيبى است.

 



:: موضوعات مرتبط: سخرانی ها , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , امام خامنه ای , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , سخنرانی ها , معارف , معرف , ,
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393
بازدید : 4414
نویسنده : یه بنده خدا

انتظار فرج واقعی کدام است؟
مسأله انتظار فرج و منجی عالم، اختصاص به تشیّع ندارد و معتقدین به ادیان مختلف هر کدام به نحوی منتظر منجی موعودی بوده و نگاه خاصی به این مسأله دارند. ولی آنچه اکنون درصدد بیان آن هستیم، بررسی دیدگاه های مختلف شیعیان نسبت به مسأله انتظار فرج موفور السرور قطب دایره امکان حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , معارف , ,
:: برچسب‌ها: ظهور , عصر , انتظار , واقعیت , امام مهدی , موعود , وحی , فیلم , دانلود فیلم , مقاله , مقالات , دانلود رایگان , , مهدویت , مداحی , انتظار فرج واقعی کدام است؟ , معارف , معرف , ,
تاریخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393
بازدید : 4531
نویسنده : یه بنده خدا

 

 


یکی از توطئه هایی که به وضوح دست استعمار و غرب در آن نمایان است مسئله تنظیم جمعیت یا همان کاهش جمعیت است که این شیعه خانه امام زمان علیه السلام را با مشکلی جدی رو به رو کرده است. در اینجا مستندی آماده شده که در اثبات دست داشتن غرب در مسئله تنظیم جمعیت ایران است



:: موضوعات مرتبط: مستند , جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: چرا داروی ضد بارداری تحریم نشد؟ , تحریم , تحرمات , تحرم , دارو , داروی ایرانی , دارویضذ ایرانی , بارداری , باردار , حامله , حامله گی , تنظیم جمعیت , کاهش جمعیت , جمعیت ایران , عبد , اثبات , ثبوت , مستند , فیلم , دانلود , جنگ نرم ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 4501
نویسنده : یه بنده خدا

به نظر می‌رسد اگر به این فضای آشفته شبکه نمایش خانگی چه در ساحت توزیع‌کنندگان و چه در ساحت مجوز دهندگان توجهی نشود در آینده‌ای نه چندان دور همین ظرفیت، تبدیل به تهدیدی بزرگ در مسیر تربیتِ کودکانِ آینده‌سازِ فرهنگ این کشور می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن‌های شیطانی برای کودکان ایرانی , انمیشن ضد ایرانی , فرانک وینی , نورمنِ غیر طبیعی , رزییدنت اویل , هتل ترانزیلوانیا , شیطان مقیم , اهریمن , بازی های شیطانی , کودکان , آسیب , شست شوی مغزی , جنگ نرم , ابودی , نابودی فرهنگ کشور , ظرفیت , توزیع کنندگان , دانلود , آینده ساز , کودکان آینده سازان , قیام نگهبانان , ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 4264
نویسنده : یه بنده خدا

 

گذري بر خطبه‌هاي پيامبر اكرم(ص)
 

با تولّد وجود مبارک پیامبر خاتم، جهان از نور عظمت او روشن گردید، و مظاهر ضلالت همچون شیطان، طواغیت گمراه، بتکده‌ها و ... بر خود لرزیدند و وجود آن حضرت را نسبت به خود خطرناک احساس کردند. با بعثت آن حضرت و آوردن کتاب جهانی و سخنان وحیانی و نورانی روح و جان بشر جان تازه‌ای گرفت و نورانی گردید.



:: موضوعات مرتبط: معارف , ,
:: برچسب‌ها: گذري بر خطبه‌هاي پيامبر اكرم(ص) , خطبه , خطبه های پیامبر(ص) , عید مبعث , معراج , مبارک , گذر , تولدپیامبر(ص) , نورانی , جسم , روح , سخنان , نسیم موعود , ,
تاریخ : دو شنبه 5 خرداد 1393
بازدید : 4283
نویسنده : یه بنده خدا

 

جوانهاي با غيرت ايران، كاري كنيد كه فردا نزد پيغمبر خجالت زده نشويد
 

سعادتمند مردم عراق. واقعا بهت انگیز است. چه سعادتی است! خوشا به حال شما. كاش من مي بودم ، قدم شماها را مي بوسيدم. پاي شما تاج سر ماست اي زوار كاظمين! کشته می شود زن و بچه اش . خودش دست از این دریا بر نمی دارد.



:: موضوعات مرتبط: سخرانی ها , معارف , ,
:: برچسب‌ها: جوانهاي با غيرت ايران، كاري كنيد كه فردا نزد پيغمبر خجالت زده نشويد , جوان های با غیرت ایران , غیرت , غیورمردان , پیامبر(ص) , خجالت , خجل , نسیم , موعود , نسیم موعود ,
تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393
بازدید : 4268
نویسنده : یه بنده خدا

«زمانی، نفت، حرف اوّل را در جهان قدرتمندان می زد؛ امروز اطّلاعات، به جای نفت و هر چیز دیگری، نقش محوری برای قدرت کشورها دارد؛ این در حالی است که ضعیف ترین وضعیت امنیت اطلاعات در بین کشورهای جهان، متعلق به کشور «ایران» است. این یعنی: ما اطلاعات مهم و حیاتی مردم و نهادها را – که سرمایه های بسیار گرانبهایی هستند- به رایگان در خدمت کسانی قرار می دهیم که کاربران اینترنتی را مانند برده ی خود می بینند. بر اساس اسناد منتشر شده توسط یکی از رؤسای شبکه ی اینترنتی، هر ماه میلیو نها بسته ی اطلاعاتی از ایران، توسط آمریکا سرقت می شود.»



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان , جنگ نرم , دیگر , ,
:: برچسب‌ها: وقتی گوگل به جای ما فکر می‌کند , وقتی , گوگل , به جای ما , فکر , می‌کند , ضد ایران , گوگل , تفکر , فکر , اندیشه , ,
تاریخ : یک شنبه 4 خرداد 1393
بازدید : 3852
نویسنده : یه بنده خدا

 

عبادت، دعا، پرستش و نیایش، نیاز فطری و درونی انسان است؛ چرا كه انسان فطرتا به گونه ای آفریده شده كه در هر وضعیتی قرار داشته باشد مایل به عبادت و محتاج به پرستش است. به همین جهت....



:: موضوعات مرتبط: معارف , ,
:: برچسب‌ها: امام هفتم علیه السلام مشعل‏دار عبادت و دعا , امام موسی کاظم(ع) , شهادت امام موسی کاظم , شهادت , شهید , شهدا , ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 4143
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

امام سر بلند كرد، فرمود: «تو كار خود را انجام بده! هر كس در بازگشت، پاسخ نامه‌ها را از تو خواست، او جانشين واقعي من است.»ابوالاديان نشانه‌هاي بيشتري خواست. امام فرمود: «نشانة ديگر اينكه هر كه بر پيكر من نماز خواند، او امام بر حق است و هر كه «هميان» يا بستة خاصي را ـ كه از جايي خواهد رسيد ـ خواست، او جانشين من است.»



:: موضوعات مرتبط: ظهور , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نشانه , آخرین نشانه ظهور , ظهور کیه , امام مهدی , ظهورامام مهدی (عج) , عشق به او , علائم ظهور ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 3957
نویسنده : یه بنده خدا

 


 

المحتضراز كتاب القائم بن شاذان گفته است كه امام صادق فرمود : ارواح مؤمنان ، آل محمد(عليهم السلام) را در كوه هاى رِضْوى مى بينند و از غذايشان مى خورند ، از آب شان مى نوشند و در مجالس شان با آنان سخن مى گويند ، تا وقتى كه قائم ما اهل بيت قيام كند . وقتى قيام كرد ، خدا مؤمنان را زنده مى كند و به سوى قائم آورده و دسته دسته به او لبيك مى گويند .



:: موضوعات مرتبط: ظهور , ,
:: برچسب‌ها: كوه رضوى به امام و يارانش ربط دارد ؟! , کوه رضوی , کوه , امام مهدی , عشق , طهور , مداحی , یارانش , یارای امام مهدی ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 9059
نویسنده : یه بنده خدا


فاطمیه دوم ۹۳ – گوانجو چین + عکس مراسم کامل شب شهادت حضرت زهرا (س) با مداحی کربلایی حمید علیمی مکان برگزاری : فاطمیه ۹۳ – گوانجو چین

 



:: موضوعات مرتبط: حمید علیمی , ,
:: برچسب‌ها: فاطمیه دوم ۹۳ – گوانجو چین + عکس مراسم کامل شب شهادت حضرت زهرا (س) با مداحیحمید علیمی مکان برگزاری : فاطمیه ۹۳ – گوانجو چین , حمید علیمی درچین , فاطمیه 93 , فاطمیه دوم 93 , مداحی , حمید علیم , عشق , نسیم موعود , دانلودمداحی , عکس , صوت ,
تاریخ : شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 4244
نویسنده : یه بنده خدا

 

شام شهادت حضرت زینب سلام الله علیها اصغر آباد اصفهان ۹۳  مراسم کامل شهادت حضرت زینب (س)با مداحی حمید علیمی مکان برگزاری : اصغر آباد اصفهان ۹۳

 



:: موضوعات مرتبط: حمید علیمی , ,
:: برچسب‌ها: حمید علیمی93 , شهادت حضرت زینب (س) , علیمی , حمید علیمی , دانلود مداحی , تصویری , شام شهادت حضرت زینب سلام الله , شام شهادت حضرت زینب , سلام الله93 ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 4205
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

تبیین نقش راه‌بردی فرهنگ در زمینه‏‌سازی ظهور
 

آسیب‌پذیری و انحطاط در جوامع فعلی، بیشتر از ناحیه فرهنگی است تا تمدنی و تکنیکی. به همین دلیل احیای فرهنگی و اعتلای جوانب معنوی فرهنگ، نقش بی‌بدیل و راه‌بردی در زمینه‌سازی ظهور و حتی در دولت مهدوی دارد.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: تبیین نقش راه‌بردی فرهنگ در زمینه‏‌سازی ظهور , مهدویت , نقش ما , امام مهدی , تبیین , نقش راه‌بردی فرهنگ , در , زمینه‏‌سازی ظهور ,
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1393
بازدید : 2729
نویسنده : یه بنده خدا

روزهای هفته را با شمیمی از امید آمدنش و طعمی از شگفتی انتظارش، تجربه می کنیم تا با عبور از سدّ غفلت و مانعِ گناه، یادمان بماند که هنوز کسی هست؛ منتظِر و منتظَر؛ که دلیل بودن ماست و امید آخرینمان. 



:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها , ,
:: برچسب‌ها: دل نوشته , نامه , عشق , مولا , مهدی(عج) , ظهور , نوشته , دل , حرف دل , جمعه , عصر انتظار , یا رب! نکند چشم ز ما بردارد , , , , یا , رب! , نکند , چشم , ز م , ا بردارد , , , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 4371
نویسنده : یه بنده خدا

 

 آيا نوع زندگيمان امام زمان پسند هست؟ آيا نوع معاشرت هاي ما طوري هست که امام زمان هم وارد مجلسمان شوند، همنشين با ما شده و نظر لطفي داشته باشن


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: مهدویت , امام مهدی (ع) , امام زمان (ع) , مقاله , شناخت از امام مهدی (ع) , شناخت , شناختن , مداحی , فرا , انتظلر , ظهور , چقدر از امام زمان(عج) دور هستيم؟ , دور , دوریم , ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 10598
نویسنده : یه بنده خدا

 

بررسی یک شبهه ی احتمالی: در این بخش از سخنان ما، ممکن است طرفداران فرضیه ی تکامل این اشکال را به ما وارد نمایند که حتی در صورت بروز اشتباهات محاسباتی در محاسبه ی طول عمر سنگواره ی کشف شده از یک کشور یا قاره ی خاص، با بررسی فسیل های مشابه از همان گونه ی خاص جانوری که در کشور یا قاره ی دیگری کشف می گردد، می توان بر اشتباهات محاسباتی غلبه نمود و با میانگین گرفتن از سنین محاسبه شده به روش « زمان سنجی رادیومتریک : Radiometric Dating »...

 

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه!!! - 5 (بخش 4) , فرضیه ی , تکامل , , منطقه ی , ممنوعه!!! - 5 , (بخش 4) ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 3327
نویسنده : یه بنده خدا

« نظريه ی (فرضیه ی) تكامل ستون خيمه مدرنيسم است و اگر اين ستون سقوط كند، كل خيمه بر سر مدرنيسم فرو خواهد ريخت. بنابراين به مانند يك ايدئولوژي با آن رفتار مي شود، نه يك تئوري علمي كه به اثبات رسيده است. »

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه!!! - 5 (مقدمه) , فرضیه , ی تکامل , منطقه , ی , ممنوعه!!! , - 5 , (مقدمه) ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 4372
نویسنده : یه بنده خدا

 

 

در بین برخی مسیحیان طرفدار « خلقت گرایی  »، عقیده به « زمین جوان » وجود دارد و به این عقیده، « خلقت گرایی مبتنی بر نظریه ی زمین جوان » اطلاق می گردد و تعدادی از دانشمندان زیست شناس و زمین شناس مخالف « فرضیه ی تکامل »، طرفدار « خلقت گرایی مبتنی بر نظریه ی زمین جوان  » می باشند. در دیدگاه « خلقت گرایی مبتنی بر نظریه ی زمین جوان »، اعتقاد بر این است که بر طبق تعالیم کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان، طول عمر زمین بین 5700 سال تا 10000 سال می باشد!

 

 

 



:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! 4 / دستاویزی به نام فسیل ها (سنگواره ها)!!! , فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی , ممنوعه , ! 4 / , دستاویزی , به نام , فسیل ها , ( , سنگواره ها , )!!! ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 3401
نویسنده : یه بنده خدا

 

اگر از عاشقان سینه چاک « تکامل » پرسیده شود، آن ها قطعاً خواهند گفت، « تکامل » یک « نظریه : Theory » یا یک « واقعیت : Fact » است! این طرفداران دو آتشه می گویند که درستی « فرضیه ی تکامل » بارها و از طریق آزمایش های متعدد به اثبات رسیده است و از آن میان، به مواردی همچون آزمایش « استنلی میلر »(7)، « سنگواره ها » و ...

 

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! 3 / باور، فرضیه، نظریه، واقعیت یا قانون؟ , فرضیه , ی , تکامل؛ , منطقه ی , ممنوعه! 3 , / , باور , , tvqd , فرضیه , ، , نظریه , ، , واقعیت , یا , قانون؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 3709
نویسنده : یه بنده خدا

 

فیلم مستند « اخراج شده » یا « Expelled » بیش از آن که بخواهد به ضرر مجامع مخفی و ماسونی و صهیونیستی گام بردارد، به این مجامع یاری رسانده است!!! این حرف گرچه ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما با دقت بیشتر در بخش های مختلف فیلم، به وضوح رخ می نماید:

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! 2 / مستند (اخراج شده : Expelled)؛ چاله یا چاه؟! , فرضیه ی تکامل , ؛ , منطقه ی ممنوعه! 2 , / , مستند , (اخراج شده : Expelled)؛ , چاله یا چاه؟ , ! ,
تاریخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393
بازدید : 3305
نویسنده : یه بنده خدا

با توجه به توضیحات ارایه شده، باید گفت که مسایلی همچون « مذهبی بودن » خانواده ی « داروین » و حتی حضور « چارلز رابرت داروین » در کلیسا، برخلاف ظاهر مثبت و گول زننده اش، نشان دهنده ی معتقد بودن سفت و سخت وی و خانواده اش نیست؛ چرا که آیین اعتقادی خانواده ی « داروین »، « آیین یونیتارینیسم » بوده که حتی مطابق متون ماسونی، آیینی نزدیک به « مجامع مخفی » و « فراماسونری » می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: مقالات ویژه , ,
:: برچسب‌ها: فرضیه ی تکامل؛ منطقه ی ممنوعه! 1/ مقدمه ای بر داروینیسم , فرضیه ی , تکامل؛ , منطقه , ی , ممنوعه! , 1/ مقدمه , ای , بر داروینیسم , ,

در جـاده‎هاي مه آلـود انتـظار من مانده‎ام با دلي تنگ و بي‎قرار بـا آيـه‎هاي عاشــقانه مي‎روم از كوچه زمسـتان در پي بهــار تصــويـر كاج كهنــسال آرزو در قاب چشـم افق مانـده يادگار آن سـوگلي با همه مهـرباني‎اش آيد ز مـرز غــزل هاي ماندگار او مي‎رسد كنون با خنده‎هاي ناب از پلـكان طـــلايي افتــخار بـا واژه‎هاي زلال سـپيد عشـق از پشت قلـه غيبت رســد نگـار در مخمل سبز سحر شـود ‹‹رهـا›› اين قامت دريـا كه گشته رهسپار ************************ اگرپیشنهادی درباره ی سایت دارید می توانید پسشنهادتان را به ایمیل زیر ارسال کنید: nasimemouood7@yahoo.com madheeshg@iran.ir

آیا ظهورامام مهدی (عج)نزدیک است؟

تبادل لینک هوشمند

این وبگاه بار هرسایتی یا تبادلب لینک می کند.







RSS

Powered By
loxblog.Com